بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

نقد و بررسی تئوری راز

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

در این مقاله، حجت الاسلام مظاهری سیف، به نقد و بررسی تئوری راز(قانون جذب) پرداخته است.

تهیه شده توسط موسسه بهداشت معنوی/1389


دریافت فایل PDF
حجم: 2.52 مگابایت

نظرات  (۳)

اگر قبول داشته باشید دنیا بر اساس قوانین خداوند حام هست..

در مورد قانون راز همه میدونن اگر شما رویا داشته باشی و بخاطر اون رویا برنامه ریزی کنی یعنی راه بدست آوردنش رو پیداکنی  حالا شما هدفـــــــــــــــــ داری وقتی هدف داری حالا باید تعهد داشته باشی و بهای رسیدن به اون هدف رو بدی بعد در موقع زمان مناسب بهش میرسی

حالا یک سری افراد از هرچی برداشت اشتباه میکنن دلیل نمیشه طرف با اون همه ادعا در علم و مطالعه بیاد رد کنه ..

من بهتون میگم از پشت بام برجی بپرید پایین زمین میخورید و ..

خوب این قانونه چون جاذبه هست چون اینها قوانین خداوند هستند


پاسخ:
1. چنین قانونی زمانی به عنوان قانون الهی شناخته خواهد شد که به نحوی اثبات شود. در حالی که قانون جذب صرف یک اداست که به هیچ وجه اثبات نشده و از آن بدتر این که اصلاً راهی برای اثبات آن وجود ندارد. به عبارت دیگر و اصطلاح فنی تر این قانون ابطال ناپذیر است. یعنی توضیح نمیدهد که در چه صورت و با کدام آزمایش معلوم خواهد شد که این تئوری غلط است. این مانند ادعای آن روانشناس است که همه افعال انسان ها را معلئل عقده حقارت میدانست. در این حال اگر کسی در حال غرق شدن باشد و شما او را نجات دهید آن روانشناس خواهد گفت که چون عقده حقارت داشتید و میخواستید جلب توجه کنید. و اگر آن غریق را نجات ندهید، آن روانشناس خواهد گفت که شما چون عقده حقارت داشتید خود را بی تفاوت نشان دادید تا اثبات کنید که احساساتی نیستید. پس او ملاکی ارائه کرده که در هیچ حال قابل رد یا اثبات نیست و قانون جذب هم همینگونه است. در واقع قانون جذب بیشتر به ادعاهای فال بینان شبیه است و هیچ وجهه علمی ندارد!!!
2. قانون جذب خود را به ادعای شما محدود نمیکند. اصطلاحاتی از قبیل کائنات و قدرت و علم نا محدود او، امواج کوانتومی، ترویج بی منطقی و عدم امکان فهم قانون جذب با منطق و استدلال، مفاهیمی هستند که شما به آن هیچ اشاره ای نمیکنید و در عین حال به شدت بر آنها در کتاب راز تاکید شده است.
3. چرا یک تئوری بی بنیاد و خرافی را بدون آنکه اثبات شده شده باشد یا راهی برای اثبات خود ارائه داده باشد به خداوند نسبت میدهید؟
4. البته چیزی شبیه این در متون اسلامی هم وجود دارد؛ اما مهم نحوه تبیین و میزان تاثیر گذاری آن است که متاسفانه قانون حذب اساساً راهی غلط و واهی را در این زمینه پیموده است و میتوان گفت که دارای تبیینی شرک آمیز است.
آقا فایلتان خرابه من دان زدم بعد بازی کردم بیشتر صفحاتش سفیده
پاسخ:
کیفیت فایل پایین است، اما صفحات سفید نمیباشد.
آقا خیلی وبلاگ باحالی داری . مرسی که روشنگری میکنی . عالی بود !
پاسخ:
با تشکر از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">