بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

ادعاهای گزاف و توهمات مضحک

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

 این مطلب حاوی ادعاهایی است که در این شرکتها به خورد افراد داده میشود تا آنها را نسبت به حقیقت و واقعیت کور کند. این ادعاها را میتوان به چند دسته تقسیم کرد: 1) القای تقدس نسبت به این کار و آن را بهشت زمینی معرفی کردن. 2) منتقدین این شرکتها را نادان و مغرض نشان دادن. 3) کسانی که از این کار انصراف داده اند را نالایق و پست دانستن. 4) مراجع تقلید را عقب مانده و کور تلقی نمودن. 5) سوال را با سوال جواب دادن و فرافکنی کردن. 6) بازارایابی شبکه ای را منجی کشور و ملت به شمار آوردن. و...

این مطالب را بازاریابان مخاطب این وبلاگ در لابلای نظرات خود نگاشته اند و من آنها را نقل خواهم کرد.

از شما دعوت میکنم با دیده عبرت به این عبارات دقت کرده تا تاثیر عملیات روانی این شرکتها بر دوستانمان را دریابید(این مطلب به مرور کامل خواهد شد):

1. ما مقدار زیادی مالیات به دولت میپردازیم و چند سال دیگه نفت و گاز تموم میشه تنها در آمد دولت از مالیات بازار یابان است.

2. موفقیت شما هم بخاطر بازاریابیه شبکه ایه. از ما تشکر کن.

3. من دارم نتورک کار میکنم و افتخار میکنم که زندگی خیلیا رو عوض کردم .

4. شما چون خودتون توانایی کار ندارید پشت پی سی نشستید و جلوی کسب و کار 500 هزار نفر تا به الان در 12 شرکت دارای مجور رو میخواهید بگیرید.

5. به نظرم شما طبق حرف ایی که میزنی جزو کسانی هستی که به کار معرفی شدی وکارنکردی یا زحمتی نکشیدی که به نتیجه برسی بعد فکرمیکنی مشکل از کار بازاریابی شبکه ای.

6. شما بجای بررسی کردن این مسائل فساد و بیکاری تو مملکت رو درست کنین ... کل عمر باید به گدایی زندگی کنیم که میخواد شرعی باشه یا ن؟

7. شرکت ابرتجارت کهکشان بسیارقدرتمند درحال فعالیت هست ونگرش ها ی این شرکت بسیار انسانی وموردپسند هست که روز به روز تکمیل تر وقوی تر به سمت قله ی سعادت وخوشبختی حرکت میکند.

8. به لحاظ عقلی هر انسان عاقل و بالغی میتواند تشخیص دهد که این کار حلال و باعث پیشرفت اقتصاد مملکت می شود.

9. تورک مارکتینگ یک پدیده جهانی میباشد و الان در کشور های زیادی بازاریابی شبکه ای داره کار میشه و اگر بنابر حلال و حرامی باشد از بازاریابی شبکه ای حلال تر نیست.

10. اطلاعاتی که به دنبالش بوده و هستید در راستای نغض کردن و نقص گذاشتن روی این سیستم مقدس هست.بله مقدس. چون خودم قداست این کار رو به چشم دیدم.

11. تعداد زیادی از جوونا رو از اعتیادشون نجات دادیم و زندگی اونها سرو شکل واقعی گرفت ... عادت نداریم همه حقوق داشته باشن عادت نداریم فقیر نداشته باشیم.

12. درود به بازاریابی شبکه ای ریشه کن کننده فقر.

13. جتی تو قوانین اسلام هم ثواب انفعالی داریم "هر کس سنت حسنه ای بنا کنه مادامی که مردم از اون سنت خوب استفاده کنن ثوابش به بانی هم میرسه" پس اینجا تو ثواب هم اکل مال شده!!!

14. نشستید فقط عیب میگیرید کشورهای همسایه دارن دنیارو میگیرن شما برید ببینید اول مرغ بود یا تخم مرغ..موج جدید در امد زاییه.

15. زحمتی که ما تو این کار میکشیم تو خواب شبت هم ببینی میپری.

16. مشکل شماها هستیت که ایران رو در جهان سوم نگه داشتید وگرنه این شرکتها و مجموعه ها شعارشون تولید و حمایت،از کالای ملی هستش.

17. شما بمونید تو عصرکشاورزی برای خودتونم بهتره.

18. تو نتورک ی چیز خوبی ک داره فقیر و غنی ب هم احترام میذارن. [در حالی که لیدرها در این شرکتها بیشتر سلطنت میکنند تا مدیریت]

19. با یاری خداوند نتورک مارکتینگ مصوبه مجلس خواهد شد شک نکنید و نظر شرعی هم دیگر مشکلی نخواد داشت.

 20. شاید رفتی تو این شرکتا به دلیل عدم کفایت خودت موفق نشدی حالا با این کار میخای زهر خودتو بریزی.شما نتونستی از هیچ دری وارد بشی گیر دادی به شرعی نبودن این کار ... برو از یه در دیگه وارد شو شاید موفق بشی. در ضمن تو دشمن مردمی نه بازاریابی شبکه ای.

نظرات  (۳)

خدا پدر و مادر شما را بیامرزد و در پناه حضرت ولی عصر (عج) سالم و پاینده باشید .
من دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد هستم و بسیار اهل مطالعه و تحقیق و پژوهش
بسیار معتقد به حلال و حرام
امروز بصورت اتفاقی و در محل کارم با یک نفر آشنا شدم که عضو شرکت بیز بود و از من خواست به دفتر کارش برم .
من هم از روی کنجکاوی رفتم که ببینم کارش چیه .
قسم میخورم که اگر خدا بهم کمک نکرده بود و امشب با سایت شما آشنا نمی شدم ، شاید گول میخوردم !!!!!

امیدوارم این فعالیت شما در سطح گسترده ای در شبکه های مجازی پخش بشود .
در ضمن این قبیل مقالات و وبلاگها را برای دولتی های پر ادعا و بی تدبیر ما بفرستید ، شاید مجوز این شرکتها را باطل کنند .
من الان نتورک کار میکنم نظر شما چیه دودلم
پاسخ:
طبق فتاوای مراجع و تجربیات، این کار را ترک کنید.
موفق باشید
دمت گرم از اطلاع رسانی و نقد اینها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">