بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

10 ماه کار با 97 زیرمجموعه: تجربه یک نتورکر

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ

* ارسال شده توسط احمدرضا


لغو جایگاه،اسفند.94
ضرر از جنبه اقتصادی:
به دلیلی روشن و منطقی ضرر زیادی بود که با 10 ماه فاکتور زدن میلیونی(بالا) و مجبور بودن به فروش کالا به قیمت بسیار کمتر از مبلغ خریداری شده،متحمل شدیم.چون عملا کسی با وجود برندهای معتبر سمت خرید گرانتر و اعتماد کردن به کالای شرکت ************** نمیرفت! (کاری به انداختن به دیگران و زبون بازی ندارم!) 
و این مشکل هم برای من و هم 97 زیرمجموعه من بود! به علاوه مشکلاتی دیگر که اخلاق و رفتار آدم رو تغییر میداد! ( پارادایم شیفت: تعریفش قشنگه ولی تو نت ورک ینی تبدیل شدن به یه آدم جدی و معتقد به دین بازاریابی شبکه ای! که بعدها باید بهترین دوستانی که نه گفتن به کار رو حاشیه زندگی بدونه! یعنی کافر دونستن بقیه!)
"" برداشتن سقف ذهنی"" چیزی که شاید قشنگ باشه،ولی من دیدم کسایی رو که سر این کلمه خیلی خیلی غیرمنطقی شدند که شاید در لیست هدف هاشون بخوان مثلا یک ساعت به 24 ساعت روز اضافه کنند یا جای یه سیاره رو عوض کنند :| !!!
"منطق دقیقا دشمن اصلی نت ورکه! احمقانه مثبت باش :)
باید غیرمنطقی باشی،درآمد تصاعدی منطقی نیست پس باید غیر منطقی باشی!"
( این جملات آشناست برای بعضی ها!!)
برای این کار واقعا باید منطق داشته باشیم یا نه؟!
جواب سادست! 
به خودت نگاه کن
اگه وجدان داری و باهاش در ارتباطی از منطق استفاده کن! 100% به جواب میرسی! ( من تمام دردم اینه که تموم این 10 ماه وجدانم عذاب میکشید و من فکر میکردم این فقط سختی کاره و تموم میشه!یه جور قانع کردن خود آدم یا همون فالو)
تصمیم گیری خیلی سادست!!!
یا بذارش کنار و بلند فریاد بزن نه!
یا تا تهش برو و ...
سه نقطه دست شماست!کاملش کنید! چون شما تصمیم میگیرید!

نظرات  (۱۰)

دمت گرم بابت این سایت باحالت کاش زمان مام از ای سایتا بود تا راهنماییمون کنه
منم دقیقا 27/12/93 بود که تو بیز ثبت زدم و تنها پورسانتم در ازای دومیلیون خرید هشت هزار و پونصد تومن بود خخخ
دمت گرم بابت این سایت باحالت کاش زمان مام از ای سایتا بود تا راهنماییمون کنه
منم دقیقا 27/12/93 بود که تو بیز ثبت زدم و تنها پورسانتم در ازای دومیلیون خرید هشت هزار و پونصد تومن بود خخخ
سلام من تازه ثبت زدم در بادران به اسرار شدید بهترین دوستم خیلی نخالفم خیلی دلم میگیره تو جلسات واقعا نگرانم برأی دوستم هیچ جوره قانع نمیشه میگه خوب پیش میره تو ٥ماه ٥نفره ماهی ٥٠٠خرید میکنه میشه یکم راهنمایی کنید
بخاطر منفعتشون دست از هرچیزی که مانعشونه میکشن ودست به هر کاری که بنفعشونه میزنن 
مثل همسرم که منو طلاق داد فقط بخاطر اینکه من نتورک نشدم وگرنه من هیچ وقت بهش حتی نمیگفتم از کار بیا بیرون 
  • یه خوش شانس
  • ممنون از این سایت.من تازه ثبت جایگاه زدم. سریع باید لغوش کنم

     

    نامه دادسرا وجرائم برای شهریار کاظمی وچندتالیدر که اسمشون هست
    http://uupload.ir/files/4hkg_img-20160608-wa0000.jpg
    خواستم از تجربه خودم بگم براتون 
    من یک جوان 25 ساله هستم که نزدیک به یک سال پیش به یکی از شرکت ها معرفی شدم... اما بازی این شرکت رو نخوردم چون قبلا یکی از نزدیکانم در گلد کوئشت دچار مشکل شده بود... در بد بودنشون هیچ شکی نیست اما چیزی که خیلی منو آزار داد دیدن فساد اخلاقی شدید بین افراد این شرکت هاست... دوستم یک دانشجوی درس خوان بود که بعد از یک سال کار به دیدن خودش و محل کارش (که یک کافه دود گرفته بود) رفتم... کسی که فقط فکرش کار بود درس را کنار گذاشته و الان دچار مشکلات شدید اخلاقی از جمله روابط نامشروع ،خوردن مشروبات الکی، مصرف مواد مخدر شده بود... آیا پول ارزش از دست دادن انسانیت را دارد؟ 
    ادمین محترم خواهش میکنم یک پست درباره مشکلات شدید اخلاقی این شرکت ها بگذاری با تشکر
    در این. شرکت های نتورکی اگه بخواهی از منطق حرف بزنی سریع بهت میگن تو هنوز به باور نرسیدی برو رو باورهات کارکن
    پاسخ:
    بلی متاسفانه
    صد در صد همینطوره من هم همین تجربه رو داشتم.
    همه چیزمو از داست دادم ب هیچی نرسیدم.
    سلام
    دقیقا واسه منم پیش اومد خدا رو شکر سه ماه بیشتر نبودم
    همشون میگفتن شش ماه دیگه فلان میشه شش ماه دیگه 
    الان یکسال و اندی از اون ماجرا میگزره ولی هنوز اون لیدرشون همون ماشین پراید داغونشو داره و همون گوشی دستشه ...بیخودی وقت خودتون رو هدر نکنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">