بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

یکی از جزوات این شرکتها

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۵ ب.ظ

جذب افراد در این شرکتها کاملا برنامه ریزی شده است. تمام سوالاتی که ممکن است به ذهن شما بیاید از قبل مورد بررسی قرار گرفته و جوابهای قانع کننده ای برای آنها در نظر گرفته شده است. آنان با فیلم بازی کردن شما را جذب میکنند!! تمام مراحل جذب شما از لحظه ای که با شما تماس گرفته میشود از قبل برنامه ریزی شده است و تمام افراد شرکت توجیه هستند که چگونه باید با شما برخورد کنند!! احترام کاذب، بازی با احساسات، رفتار به ظاهر منطقی از خود نشان دادن، فشار و اصرار و... همگی از قبل طراحی شده است. شما نیز پس از مدتی عضویت در این شرکتها تعلیم خواهید دید که چگونه همین نقشه را برای دیگران نیز پیاده کنید.

آنان از قبل میدانند که شما چه سوالاتی خواهید پرسید. برای همین از قبل توجیه یا تاویل عجیب و غریبی برای شما تدارک دیده اند!! حتی از قبل مقرر شده است که اگر شما برخورد منطقی داشتید چه بگویند و اگر برخورد غیر منطقی داشتید چگونه برخورد کنند!!


من برای آن که با بخشی از پشت پرده این شرکتها آشنا شوید، بخشی از جزوه آموزشی این شرکتها را در اخنیار مخاطبان وبلاگ قرار میدهم.

به امید آن که مخاطبین وبلاگ بتوانند با چشمی باز به این مسئله نگاه کنند و بازی نخورند.


دریافت
حجم: 300 کیلوبایت

فرمت فایل: PDF

نظرات  (۱)

حالم از جزوش ب هم خورد ، آموزش کلاه برداری، چقد کثیف نوشته شده بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">