مقایسه تطبیقی بازاریابی شبکه ای و ساختارهای هرمی
يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ
در این مقاله تلاش شده است تا این دو مفهـوم بـه صـورت ریشـه ای مطرح گردیده و در نهایت این دو مفهوم بر اسـاس مجموعـه ای از شاخصها با یکدیگر مقایسه شـوند. اثـرات بازاریـابی شـبکه ای در سیستم اقتصادی کشور و عوامل مـوثر بـر اسـتقرار و بـه کـارگیری بازاریای شبکهای نیز برای اولین بار در این مقاله مطرح شده است.
کلید واژه: بازاریابی شبکه ای، شبکه بازاریابی، ساختار هرمی، فروش مستقیم.
نویسندگان:
شهریار عزیزی: استادیار مدیریت بازرگانی(بازاریابی)، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی.
سیدحمید خداداد حسینیی: دانشیار مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
جهت دانلود مقاله در قالب PDF، کلیک کنید.