بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

دروغ های جلسه پرزنت

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

* این مطلب توسط یکی از مخاطبین سایت ارسال شده است.


دروغ های جلسه ی مشاوره(پرزنت):

1: نتورک یک تجارت الکترونیک هست.

2: بعد از دو الی چارسال به استقلال مالی میرسید.

3: ریسک این کار منفیه.

4: هییییچ واسطه ای تو این فرایند نیست همه حذف میشن.

5: این کار راحتی هست و صددصد فکری.

6: با روزی 4 ساعت راحت میشه انجامش داد کار پاره وقته.

7: شما با خرید محصول چیری از دست نمیدی انگار پولتو ازین جیبت میذاری تو اون جیبت و در ازاش محصولات با کیفیت میخرید.

8: شما محصول با کیفیت میخری با *تخفیف*  😳

9: حمایت صددرصدی وجود داره تو این سیستم 

10: وقتی به یه درآمد رسیدی دیگه هر ماه بیشتر میشه 

11: آموزش های قوی خرده فروشی و راحت بودن فروش محصولات

12: بهتر بودن بازاریاب شبکه ای نسبت به ویزیتور

13: مقایسه بازاریابی شبکه ای با نفت 😳 و برتری دانستن نتورک 

14: یکسان سازی قیمت ها

15: مقایسه ی کارخانه با بازاریابی شبکه ای😳

16: بازاریابی شبکه ای یک اهرم برنده_ برنده ( برد_برد) است. 


....(((تجزیه تحلیل دروغ ها)))....


1:اصلا بازاربابی شبکه ای ربطی به تجارت الکترونیک نداره تمام کار شبکه سازی و جلسات هست و فقط خریدش اینترنتی هست که ماهی ده دقیقه کار اینترنتی داره.

2:خییییلی ها با زمان دو سال سه سال هستن که کشیدن کنار چون به درامد یه تومن هم نرسیدن چه برسه استقلال مالی.

3: این کار ریسک بالایی داره اولا چون تو نمیدونی واقعا در حد این همه سختی هستی یا نه اول روی ساده ی کارو بهت نشون میدن وقتی رفتی جلو تر باید کل زمانتو بذاری و اون موقع شاید بفهمی اصلا اهل این کارا نیستی چون اصل کارو اون موقع فهمیدی، دوم اینکه هر لحظه ممکنه بخاطر شاکی ها قربانی های بسیار زیاد این کار، توسط دولت و مجلس جمع بشه، یا اتفاقات دیگه.

4: میگن تو این سیستم همه واسطه ها حذف میشن اما خود شرکت و بازاریابان دو تا واسطه هستن این وسط.

5: با روزی سه چار ساعت اصلا نمیتونی به نتورک فک کتی راحت روزی 8 الی ده ساعت بخصوص وقتی مثبت پنج الی ده نفر سازمان داشتی وقت ازت میگیره،.

6: بی تعارف بگم محصولات نتورک محصولات خیلی گرونی هستن و به همین دلیل فروشش کاملا سخت هست و تو خونه ی هر نتورکری چندتا کارتن محصول هست و اموزش های فروششون خیلیاش حقه هست مثلا یکیش اینکه چند نفر طی چند روز برن دم یه مغازه بگن مثلا عسل بیز داری بگه نه بعد روز سوم یکی بگه من عسل بیز دارم مغازه میخره. و هزارتا چیز دیگه،.

7:خیلی از محصولات از کیفیت پایینی برخوردار هستن و اما قیمت بالایی دارن،  نتورک بخصوص تو ایران هیچ خدماتی به مصرف کننده نمیده که ترغیب بشه برای خرید بخصوص با وجود فروشکا های ارزان فروش.

8: تخفیف محصولات الکی هست 😂 چون مالیات و هزینه پست بهش میخوره از قیمت رو سایت هم بیشتر میشه، به هرحال تخفیف داشته باشه یا نه فروش این محصولات هر ماه میشه گفت غیرممکن یا بسیار سخته.

9: حمایت هست اما نه در حدی فک کنی مثلا تو فروش محصول دنبال خدمات نباش چون بالاسری ها خودشونم مسله فروش دارن😂

10: ممکنه کسی با ماه ها کار کردن تو یه ماه فروش زیادی تو تیم بیاره بالا و پورسانت مثلا دو میلیون بگیره هیچ تضمینی نیست که ماه بعد این فروش توی تیم اتفاق بیوفته ، خیلیا یه پورسانت بالا گرفتن و با همون مانور میدن میگن من انقد پورسانت گرفتم گرچه یه بار گرفته فقط،.

11: آموزش های قوی خرده فروشی همش الکیه و باید با هزاران کلک و دغل و دروغ محصول بفروشی که مثالشو زدم بالا. 

12: بازاریابی شبکه ای خیلی بدتر از ویزیتوری هست چون توی ویزیتوری باید محصولات یه کارخونه رو بفروشی لازم نیست خودت ازش بخری بعد اگه فروش نرفت رو دستت بمونه و مال باخته بشی، یه ویزیتور فقط فروشندگی میکنه خودش محصول نمیخره، و محصولات یه ویزیتور کاملا مصرفی و ضروری هست و نیاز همه ی فروشگاه هاست.

13: مقایسه بازاریابی شبکه ای با نفت کلا اشتباه هست چون نفت درآمد بسیار زیادی برایزدولت داره اما مگه چقدر قرار از نتورک مالیات دست دولت برسه و برآورد شده تا چند صد سال ممکنه هنوز نفت جواب بده اما نتورک داره نفس های آخرشو میکشه چون طبق تصاعد به زودی اشباع میشه هم از لحاظ فروش محصول هم زیر مجموعه.

14: یکسان سازی قیمت ها وقتی معنا پیدا میکنه که محصول قرار نباشه به قیمت خون پدر آدم فروش بره، وقتی یه محصول خیلی از ارزش واقعیش گرونتر باشه دیگه یکسان سازی کردنش چه فایده داره.

15: مقایسه بازاریابی شبکه ای با کارخانه کاملا اشتباه است، چون اولا تا تولید نباشد تمام مغازه ها و فروشکا ها و چند میلیون فروشنده در سطح کشور از کار می افتند و دوم اینکه بازاریابی شبکه ای 80 درصد محصولاتش خارجی هستند بخصوص بیز.

16: نتورک یک کار کاملا برنده_ بازنده ( برد _ باخت) است زیرا در یک مجموعه ی 50 هزار نفری باید مثلا49900 نفر محصول خرید و فروش کنند تا صد نفر پورسانت های بالا بگیرند و صرفا محصول خریدن و فروختن یعنی شکست

نظرات  (۶)

  • فردای سبز آگین
  • سلام به همه دوستان
    من هم تجربیات کار در نتورک مارکتینگ یکی از شرکت های فعال در این زمینه رو دارم که مفصل توضیح دادم . پیشنهاد می کنم قبل از همکاری با این شبکه ها مطلب رو مطالعه کنید http://sabzagin.blogfa.com
    سلام
    درباره شرکت نیوشا که تازه چندساله داره کار میکنه و اونم بازاریابی شبکه ای هستش،کسی اطلاعاتی یا تجربه ای داره؟
    خواهش میکنم کمکم کنید
    من یکی از آشناهام میخواد بره. خانومه .
    راهنماییم کنید
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه این شرکت از شرکتهای بازاریابی شبکه ای به شمار می آید.
    موفق باشید
    تشکر از اطلاع رسانی تون!!!!!!!!!
    دقیقا درسته....بخصوص بادران که سرور کلاهبردار هاست...منم توی این سیستم بودم و باضرر اومدم بیرون...پایه و ریشه اینا دروغ و فریبکاری هست
    سایتتون عالیه
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    من اصلا به این بازارها اطمینان ندارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">