بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

* این مطلب از آری فقط نتورک نه با اندکی تصرف و تلخیص اخذ شده است.



باسلام خدمت شما دوستان عزیز میدونم که حال همگی خوب است انشاءالله

دوستان عزیزی که این وبلاگ را تماشا میکنند ویا الان دارند این متن را مطالعه میکنند میخواهم یک سری حقایق از جزییات نتورک بهتون بگم(دردودل)

خوب حالا شروع میکنیم:

1. آیا این شرکت ها مجوز دارند؟

جواب:

بله مجوز دارند خیلی هم خوب دارند ولی مجوزی که تایید شده ی وزارت صنعت ومعدن است وفقط یک مجوز در این وزارت خانه تصویب شده است که این شرکت ها به مدت 5 سال میتوانند کار کنند وبعد از گذشت 5 سال اگر این شرکت ها تاثیر منفی بر جامعه نگذاشته باشند وتوانسته باشند که اقتصاد ایران را رونق ببخشند تازه وزارت صنعت ومعدن این روش  کار را به مجلس برده واگر مجلس این کار را مورد پسند خود دید واین کار باشاخصه های جامعه ی اسلامی هماهنگ بود تصویب خواهد کرد

(اگر این کار باشاخصه های جامعه اسلامی یکسان بود بعد از 5 سال تازه مجوز خواهند گرفت)

(البته که مجلس با تصویب این قانون یعنی گلدکوئیست (که دوباره در پوشش بازایابی شبکه ای ظاهر شده اند)ضرر دیده پس از یک لانه ی مار ,دوبار گزیده نمیشود)

2. آیا از لحاظ شرعی مشکل ندارد؟

جواب:

بنده که نمیتوانم نظربدهم ولی وقتی به سایت مراجع مراجعه میکنی ویادفاترشان میبینی که همه گفته اند حرام است وجایز نیست

اما حالا خیلی ها میگویند که مجوز دارد وتایید مجلس وشورای نگهبان است پس حلال است ومورد تایید آیت الله خامنه ای است چون ایشان میگویند که هرقانونی در مجلس تصویب شود پس از لحاظ شرعی مشکلی ندارد ابتدای امر بگویم که اصلا قانونی نشده و در مجلس رای گیری نشده است پس مورد تایید شورای نگهبان هرگز قرار نگرفته است وخود آیت الله خامنه ای هم این کار را جایز ندانسته اند

3. هر موقع کم می آوری میگویند که احمقانه مثبت باش!

این جمله به ظاهر قشنگ است ولی درباطن چی آیا این جمله زیباست یاخیر اصلا در این مورد فکر کردید که چرا میگویند احمقانه مثبت باش یعنی جناب عالی اصلا فکر نکن یعنی احمق باش وکسی که احمق باشد هر چی بهش بگویند به سادگی باور میکند

آیا نباید انسان فکر کند کجای دین ,کجای زندگی واقعی آمده است که احمقانه مثبت باشد به چیزی فکر نکند هرچه میخواهد بشود.

4. اصلا تاحالا شده از کسی که داخل این شرکت ها کارکرده باشد و بیرون آمده است سوال بپرسید و بگوید خوب است؟ (البته کسی که دوست واقعی باشد) شاید شده باشد ولی موقعی که دوست شما  بیرون است وبه شما بگوید خوب نیست شما به کسی که شمارا برای کار معرفی کرده است میگویید که پرسیدم وگفته اند که مشکل دارد ولی او هم در جواب میگوید به نظر خودت کسی راکه از دانشگاه اخراج کرده باشند میگوید دانشگاه بد است یا خودش مقصر است مسلما میگوید که دانشگاه مقصر است پس این کار هم همین طور است و شما شاد وشنگول که ایشان راست میگوید وبه حرف های دوستت گوش نمیکنی (مثل خریت های خود بنده) که گفته این کار خوب نیست

اصلا برو ازچهار نفر انسان باکمال وفهم وکسانی که رشته ی اقتصاد میخوانند بپرس از مراجع عظماء از دوستان از آشنایان بپرس

(حتما مشورت دراین کار بگیر حتما حتما وبه حرف این وبلاگ تنها گوش نکن)

5. در این شرکت ها اگر بگویی که از وبلاگی این مطالب را خوانده ام آنها میگویند که شما باید به سایت دولتی اعتماد داشته باشی نه یک وبلاگ شخصی!

چقدر جالب واقعآ چقدر جالب آیا به نظر خود شما هم همین طور است یانه!

آیا تمام وبلاگ ها مورد اعتماد نیستند؟

آیا مطالبی که قرار میدهند بی دلیل و مدرک است؟

آیا باید برهمین اساس تمام وبلاگ ها باید فیلتر شوند؟

اصلا مطالب بی اهمیت است برو توسایت مجلس و یک نگاهی به قانون ها بنداز و یک جستجو ساده هم که بکنی میبینی که چنین قانونی نیست

و.....

تصمیم باشما ؟

6. آیا اشباع نمیشود؟

نه مگه میشه؟ مگه داریم؟ مگه میشه شغلی که ثانیه ای 11 نفر در جهان وارد آن میشوند (به قول خودشان) اشباع شود؟ چه حرفایی میزنی دست بردار از این همه سنتی فکر کردن!!

آره درسته غیرممکن است که اگر به این منوال پیش برود و حتی قانونی کامل شود واز لحاظ شرعی هم مشکلی نداشته باشد اشباع شود مثلا در ایران روزی 10.000 نفر وارد شوند چه میشود  در سال میشود 3.655.000 و در 5سال میشود 1.825.000 نفر پس از 10 سال 182.500.000 که خیلی زیادتر ازجمعیت ایران میشود به فرض محال که در 10 سال آینده ایران 180.000.000 باشد؛ آخ یادم رفت راستی ما نتورک را صادر میکنیم به خارج کشور یا بهتر بگویم دست های ما به خارج از کشور میرود و ما از اشباع شدن جلوگیری میکنیم بعععععله دیگر خارج ازکشور که همه بیکار هستند و منتظر این شغل های درآمدزا هستند.

اصلا این ها همه به درک؛ مگه نمیگویند که اشباع نمیشه چون بعدا قوانین سخت میگذارند تا کسی نتواند به راحتی وارد شود پس از همین حرف معلوم میشود که پایینی ها ضرر میکنند و بالایی ها در آمد زایی پس بدبخت آن آدم های آخری که وارد میشوند البته که باشما نیستم شما که از 1000 نفر به بعد وارد شده ای نه اصلا باتویی که نفر 20000امین هستی نیستم وبا تویی که نفر 50000امین نفراین شرکت وارد میشوی نیستم

نه فکر نکنیا که با تو هستم چون باید احمقانه مثبت باشی  فقط احمقانه مثبت باشی!!

حالا برو حالشو ببر برو کار کن تا بالاسریت چون دوستت بوده و دوست داشته زندگیتو عوض کنه یه وقت فکر نکنی بالاسریت فقط در دلش به سود خودش فکر میکند! این فکر را اصلا نکن اصلا برای امتحان این جمله شما دو هفته باهاش در این کار قطع رابطه کن بعدا معلوم میشود همه چی!

7. چه جوری شمابرای این کار انتخاب میشوید؟

خوب ابتدا کسی که شمارا معرفی میکند ومشاوره میبرد خودش هم قبلا این مراحل را طی کرده است ابتدا شما وارد کار میشوید وبه شما میگوین مثلا اسم وفامیل 400 نفر ازکسانی که میشناسیدشان بنویس بعد از بین این چهارصد نفر 100 نفر انخاب کن (البته کسانی که دوستشان داری) بعد این 100 نفر میشود 40 نفر و بعد از آن مرحله ی اصلی که باید از این همه اسم 25 نفر را که دوست داری باهاشون کار کنی و دوست داری خوشبختشان کنی و زندگیشان را متحول سازی (البته بدتر شود) در این لیست بنویس و از این 25 نفر اصلی 5 نفر برای مشاوره انتخاب میشوند (مرا این فیلتر کشته است). این است رمز موفقیت این شرکت ها چون میدانند شما به عزیز ترین دوست و یا فامیلت نه نمی گویی (مگه دروغ میگم دادش عزیزم) و به اعتبار او وارد میشوی و بعد خودت هم در این منجلاب گیر میکنی و کار بالاسری ادامه پیدا میکند....

پس باید تا میشود دراینجا دوستی را بگذاریم کنار و گول زبان بازی این افراد را نخوریم.

8. آیاهمه ی فعالیت های این شرکت ها بد است ؟

خیر خیر

هرگز چنین نیست شمارا به زندگی امیدوار میکند وخیلی کارهای خوب یاد میگیری مثل همه باهم خواهر وبرادر هستیم وازهمه مهم تر که تورا عدف دارت میکنندخوبی های زیاد دیگر مثل پدر ومادرت واجب نیستند ابتدا نتورک وبعد پدر ومادر

ابتدا بالاسریت وهرچه اوگفت بعد بقیه , بالاسری نعوذبالله خدا میشود

اول باید نتورک کنی اگر شده باشد گوشواره بفروشی اگر شده باشد لپ تاپ  بفروشی اگر شده باشد جلوی بهترین دوستانت مسخره شوی اگه اعتبارت بین مردم پایمال بشود تابتوانی نتورک کنی

این همه خوبی ,کیه که جرأت کند این همه خوبی را ازدست بدهد

(ازپدر ومادرعزیزم معذرت میخواهم اگر اشکشان را درآوردم به خاطراین کار لعنتی معذرت حلالم کن مادر جان)

(از دوستانی که از دست دادم از آبرویی که بین مردم پایمال شد معذرت میخواهم)

آره هرکاری یک سری معایب دارد ومزایایی هم دارد ولی این کار از درون پرازمعایب است کاری که باعث شود عمرت تلف شود برای هیچ, کاری که اشک مادر را درآورد کاری که ..... بدرد نمیخورد به خدا میخواهی دوست عزیزم باور کنی ویاباور نکنی میل خودت است ولی ساده لوح نباش

9. چرا پس این همه وارد میشوند یعنی این همه آدم مشورت نگرفته اند؟

بله حتما مشورت گرفته اند ولی از کسی که معرفی اش کرده است به این کار یا بهتر بگم به اعتبار دوستش وارد شده است

عزیزان ای کسانی که مطالعه میکنید خواهشا از کسانی که چهار تا پیراهن بیشتر پاره کرده اند مشورت بگیرید

ویا اصلا مشورت نگرفته اند مثل اینجانب که به اعتبار بهترین دوستم که برام مثل داداش میموند وارد شدم (مگه نه داداشی)که کاشکی وارد نمیشدم


ولی حالا اگر از من بپرسید که چه کار کنیم برویم ویانرویم اختیار به دست خودتان است میتوانید بروید ویانه میتوانید بعدا از این اشتباه خود که گرفتید حسرت بخورید که چرا چرا تحقیق نکرده ام !

من نظرات خود را فقط ننوشته ام نظرات یک عالمه تجربه ی دیگران داخل این متن است پس این متن را بادقت توذهن خودت بسپار

یادت نرود که تو فقط تصمیم گیرنده هستی وکسی برای تونباید تصمیم بگیرد ولی مشورت همیشه خوب است

راستی بگم که عزیزی که داری این متن را میخونی تو وارد نتورک بشوی ویانشوی هیچ ضرر ونفعی برای من ندارد ولی بعضی موقع ها اطلاع رسانی از بعضی چیزهای دور وبرت خوب است وشاید باعث شود که یک کار خیر کنی وجلوی ازبین رفتن عمر خیلی از آدم ها شود.

تصمیم با خودت وبنده درتمام ساعات شبانه روز پاسخگو شما در این موارد هستم اگر کسی کمکی خواست وکمکی از این جانب برآمد دریغ نخواهم کرد لطفا در نظرات مشکلات را مطرح کنید ویا به ایمیل بنده مشکل خود را بفرستید (ali_rahmani26@yahoo.com)

نظرات  (۱۶)

منم باصراریکی ازاشنایان وارد نتورک شدم دوماه تموم باجلسات پیگیری پرزنت وکوفت وزهرماراززندگی انداخته بودنم وقتی سروضع لیدرشون روکه ازشیرازاومده بود دیدم بایه گوشی شکسته وداغون شباهم توپارک میخوابیدروزانون پنیروهندونه نهاروشامش بودوهی میگفت من سقف میزنم هرماشین شیکی میدیدمیگف تاشش ماه دیگه میخرمش حس میکردم یه جای کارعیب داره بدتراینکه اونقد پاپیچ شدن به دوستت زنگ بزن جلسه بزار که اخردوستم جواب تماسهاموندادواخرسر گفتن خرید500بزن هرچی میگفتم ندارم میگفتن قرض بگیربه اشنامون که بالاسریم بودوقتی گفت ندارم گفتن لب تابت بفروش من ازکارکشیدم بیرون وبه اشناموون هم توضیح دادم که ایناقابل اعتمادنیستن اماگوشش بدهکارنیست هرروز بفکرسقف زدنه میخام بگم پایین شغل های جامعه شرف دا رن به نتورک خیلی کارکثیفیه وازادمهایک تیکه یخ سرد بیروح دروغ گو ومتوهم میسازه طرف این کارنرید
  • آزاده ایرانی
  • به نام خدا

    نکته ای که این روزها نت ورکرها شدیدا روی اون مانور دارن اینه که شرکت با شرکت فرق داره و در ابعاد کوچکتر تیم با تیم متفاوته. ممکنه شما دوست عزیز، مثل من به تیمی ورود پیدا کنین که از جانب پرزنتور با جملاتی شبیه این ها‌ فالو بشید:

    من از فلان خانواده هستم،

    نیاز مالی ندارم،

    دارای مدرک فلان و فلان هستم و ... اما نت ورک رو به عنوان بهترین شغل انتخاب کردم!

    من نزدیک به یک سال عضو شرکت بادران بودم و در تیمی بااصطلاح (سطح بالا) کار کردم و واقعا هم خیلی از بچه ها تحصیلات خوبی داشتن یا از فلان خانواده بودن اما اینو می خوام بگم ذات نت وُرک همون چیزی هست که دوستان قبل من گفتن؛ فاکتور کشی، تلقین، مثبت اندیشی کاذب(مخرب)، ایجاد هیجان مفرط و از همه بیشتر دروغ؛ حالا می خواد این تیم توسط یک کارشناس ارشد اداره بشه یا یک فردی با مدرک زیر دیپلم. تنها تفاوتی که وجود داره اینه که افراد سریعتر گول می خورن چون این فکر پیش میاد؛ وقتی این ها با این تحصیلات و امکانات دارن کار می کنن چرا من وارد نت ورک نشم! اما اصل داستان یکیست فقط خائنانه تر. در تیم های این چنینی افراد سریع جذب میشن اما بعد از چند ماه کار و یا بیشتر اون روی سکه رو می بینن و از  سیستم میان بیرون؛ منظورم از اون روی سکه این نیست که نمیشه از نت ورک پول درآورد بلکه ذات پلید این حرفه است که رخ نشون میده و همه نمی تونن باهاش ارتباط برقرار کنن یا به قولی پارادایم شیفت بزنن و در حالیکه چند تا فاکتور زدن ولو اینکه فقط یک میلیون باشه (اینها بقول لیدرها کارگران نت ورک هستن) از شبکه خارج میشن.

    یکی از مهمترین مشکلاتی که من با بازاریابی شبکه ای داشتم و باعث شد کار رو با حدود 100 نفر مجموعه و فروش خوب رها کنم همین مسئلهِ ارتباط برقرار نکردن با دروغ گویی های بی حد و حساب بود که البته در غالب انرژی مثبت و متد کار عرضه می شد، ذات نت ورک با دروغ عجین شده چون در همون استارت کار برای ورودی گرفتن و تنظیم قرار پرزنت باید متوصل به هر شیوه ای شد تا طرف مقابل بویی از نت ورک نبره چون اگر غیر از این باشه 95 درصد قرار رو کنسل می کنن. بالاسری های من متن پرزنت رو اینقدر ساده و دوست داشتنی نوشته بودند که به جرات میگم کمتر کسی ورودی نمی شد و یا اگر قبول نمی کرد از پرزنت تیم ما بدش هم نمی یومد در صورتیکه اصلا چنین چیزی نیست. یا مثلا از اولین دروغ هایی که باید به خودت و بعد به دیگران منتقل کنی همین ارادت خاص به محصولات مزخرف شرکت هست و این رو توی جلسات آموزش میدادن که علاوه بر استفاده محصولات باید غیرت روی این ها داشته باشید و با شوق بفروشید. خیلی خنده داره نه!

    چرت ترین قیاس هایی رو که ممکنه برای بازاریابی شبکه ای مثال زده بشه در جلسه ای بنام (جلسه ورودی های جدید) شنیدم که متاسفانه همراه با موزیک و دست زدن تأثیر عجیبی روی ذهن خیلی ها داشت مثلا :

    همونطور که همه یک روزی مجبور شدن از عابربانک، من کارت اتوبوس و ... استفاده کنن یک روزی هم مجبورن عضو این شرکت ها بشن، یا روی تخته یکی از لیدرها استیج می کشید که شما اگر سالی یک نفر هم ورودی بگیرین بعد 40 سال به فلان درآمد می رسین.

    فکرشو بکنید چقدر مردم رو احمق حساب می کردن آخه مگه اون یک نفر ها قول شرف دادن که بمونن حتما! با تمام این اوصاف من هم سعی بر هماهنگ کردن روحیات خودم با نت ورک بودم با این توجیه که سختی این کار هم همینه و با فالو های بالاسری هام قانع می شدم و ازین خبر داشتم که با فنون زیرپوستی از مردم فاکتور می کشن (خصوصا وقتی که بادران پلن فروشنده برتر داشت، چه 5 میلیون تومن هایی که در جایگاه ها نشست) بماند. اما اولین باری که بطور عمومی گفتن هرکی می خواد به جلسه فلان لیدر برسه باید یک میلیون فاکتور بزنه واقعا متنفر شدم و اعتراض کردم حتی به بازرسی بادران این خبر از جانب خیلی ها منتقل شد و قرار بود جلوی این کا رو بگیره؛ غافل ازین که خود شرکت با این برنامه ها همدسته و مصداقش ماه بعد بود که برای ورود به جلسه فلان لیدر فاکتور700 تومنی کشیدن. به هر حال شیوه هرمی و با افکار این چنینی در حال ادامه است اما چیزی از ماهیت کثیفش کم نمی‌کنه. مواردی رو که گفتم از علت های اصلی خروج من از این حرفه منحوس بود و باقی دردها بماند، نیاز به گفتن نیست.

    حرف آخرم اینجاست، اگر در حال حاضر دولت کاری برای جلوگیری ازین افتضاح و کلاهبرداری نمیکنه مردم خودشون از آبرو و مالشون حفاظت کنن و وارد نشن. تأکید می کنم حتی پای میز نرید چون با این خیال که اتفاقی نمیفته می بینید 8 ماهه وارد نت ورک شدید! دوست عزیز مشکلات مادی و بیکاری، ضعف های روحی و بی هدفی و غیره و غیره در راهی بنام بازاریابی شبکه ای درمان نمیشه یا لااقل برای اکثریت بی فایده است کما اینکه مخرب هم هست.

    نت ورکرها دوتا جمله معروف دارن یکی اینکه: همه و همه باید ورودی بشن حتی افراد مسن و دومی اینکه نت ورک برای همه است اما همه برای نت ورک نیستن. اگر فقط 10 دقیقه عمیقا به این دوجمله فکر کنین جواب خیلی از مسائل رو پیدا می کنین.

    تشکر . یا حق

     

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام.من شهرستان زندگی میکنم.و عزیزترین فرد زندگیم وارد نت ورک شد و زنذگیه من از اون روز سیاه شد. اون الان غرق شده و من توانایی نجاتشو ندارم. حتی بخاطر اینکار با یه **** ***** رابطه برقرار کرد. من دارم دیوونه میشم. آدم خیلی خوبی بود قبل ازینکه بره تو بادران. دارن همبنجور خرید میزنه داره تند تند شعبه میزنه و پولاشو از بین میبره. فکر میکنه میلیاردر میشه و دیگه من بدردش نمیخورم. توروخدا کمکم کنین. اگه راهی هست بگین من تو‌این شهرستان انجام بدم که بسته بشه در این شرکت. خییییییییییلی محیط اونجا وحشتناک فاسده. ******** **** *******. و حرفای منم تاثیری نداره. من حاضر به هرگونه همکاری برای برکناری این شرکتها هستم. حتی بالاسریاش از سابقه دارای خلافکار هستن که پرونده دارن تو دادگستری. حتی خود بالاسریشو ** ** **** ***** ***** و حکم شلاقش اومده. ببینید کیا دارن اداره میکنن این شرکتای لعنتی رو. من سایتو کانال تگرامتونو برای خیلیا فرستادم ولی احساس میکنم کافی نیست. حالم ازین شرکتا بهم مبخوره که محیط فاسدی درست کردن فقط برای پرکردن جیب خودشون. جوونارو دارن بدبخت میکنن. خدا ازشون نگذره. کلا تبدیلشون کردن به هیولا. اگه کاری غیر از پخش این سایتو کانال تلگرامتون از من برمیاد بگید تا من انجام بدم

    آقا دمتون گرم

    خیلی وبلاگتون توی تحقیقم موثربوده

    ممنون


    سلام من 1 ماه داخل نت ورک بدون از گذشتن بدم أمده بود اصن فکر میکردم زندگی نکردم اونا همه ی گذشته تورو سیاه نشون میدن با مشورت با أستادم این کار رو کنار گذاشتم ولی دوستم هنوز هست برام یه غریبه شده خیلی عوض شده 
    سلام آقا یا خانوم عزیز
    بنده چهار بار ثبت زدم و دید کلی که به نتورک میشه داشت اینه که انگار صف نظریه که میگین هرکی آخر برسه کمتر بهش میرسه... :|
    نتورکی ها دید نژادپرستانه (راسیسم) دارن که میگن زندگی، نتورکر یا کارگر!!! د آخه لامصب حالا نمیگیم مهندس و دکتر ، همون کارگر نباشه کی باشه این امکاناتو فراهم کنه کی باشه تو مدرسه به بچت درس یاد بده ماشالله فک کنم باید قید تاکسی و مترو رو بزنیم فک کنم این نتورکی ها همشون میخوان با ماشین شخصی شون این ور اون وربرن و شهرو ده برابر آلوده تر کنن... :|
    کی باشه پا مغازه باشه بری خرید کی باشه رستوران کار کنه!!! با این وضعی که دارین مغز مردمو میخورین؟؟؟؟
    بودن دوستانی که به قصد پرزنت و ثبت زدن میان حسابی مهربون میشن یا به زبون خودتون سیرکل سازی :| یا میگن دوست دارم :|
    من خودم  دخترم و 18 سالمه و با یه شغل ساده دارم پولامو جمع میکنم که به هدفم برسم و واسه ررسیدن به هدفم پای ملتو وسط نمیکشم و تو ذهن و مخشون راه نمیرم :|
    فک کنم تا سال 1400 ملت برای فرار از حمله ی نتورکرهای زامبی بذارن برن کره مریخ ;) 


    سلام دوستان، من چندروزه با یکی از این شرکتها آشنا شدم و خیلی ممنونم بابت راهنماییهاتون. شک و شبهه ای که داشتم برطرف شد. اصلا و ابدا سمت این شرکتها نمیرم
    سلام.من توسط یکی ازدوستان بسیارصمیمی ام به تازگی دعوت به کارشده ام وقتی ازصورت شرعی مسئله آگاهی پیداکردم که حرام است لیدراصلی بامن جلسه گذاشت ویک سری تصاویری مربوط به تصویب شدن قانون وحلال اعلام کردن مراجع تقلیدبود امابازهم به سایت رفتم دیدم که تصاویرشان جعلی بوده وموردتاییدمراجع نمیباشد
    خیلی ممنون ازنظرات دوستان استفاده کردم کاش بقیه هم مطلع میشدنداماانقدربرایشان رویا سازی کرده اندکه گویاکو وکرشده اند
    خدا خیرتون بده که دارید مردم رو آگاه میکنید
    جامعه به امثال شما نیاز داره
    یا علی
    سلام.با تشکر از مطالب مفیدتون.من دریکی از این شرکت ها وارد شدم و آموزش هامو تا ۹۰درصد گذروندم.دقیقا همین چیزایی ک میگین اونجاهم میگن.الان نصفه شبه و من با بدن خسته داشتم مطالب عزیزانو میخوندم.بدنم خستس چون چندین روزه برای شرکت تو کلاسا میرمو میام.چقد پول کرایه و ناهار دادم.الان خداروشکر به لطف شما فردا میرم و میگم ک نمیخام بیام تو نتورک.بزارید اونا با هدفاشون زندگی کنن.ما ک بخیل نیستیم امیدوارم همشون موفق شن.فردا که ازم بپرسن چرا نمیای خیلی رک میگم نمیخام نتورک کار کنم همین.اگه بازم پرسیدن چرا بازم میگم چون نمیخام.دلیلی برای رفتنم نمیارم چون حوصله ندارم بشینن توجیه کنن.من قبل از وارد شدنم نزدیک سه ماه مخالف سرسخت نتورک بودم هزار جورم برام توجیه اوردن تا بالاخره راضی شدم نتورک کار کنم ولی الان به لطف شما بازم مخالف این کار شدم.خیلی خیلی ممنون
    سلام و سپاس
    کلیپ جالب از برنامه "پایش" که توی برنامه نتیجه گیری شده بالای 70% شرکتهای اینچنینی کلاهبرداریه!
    دانلود کلیپ #1 : http://ow.ly/4mNMfH
    دانلود کلیپ #2 : http://ow.ly/4mNMpz
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از شما
    قبلا این دو کلیپ در سایت قرار داده شده است.
    اینجا را مشاهده فرمائید
    موفق باشید
    اونهایی که منو پرزنت کرده بودند، بهانشون برنامه پایش و حمایت وزارت خانه از بازاریابی شبکه ای بود که این کلیپ و وقتی بهشون نشون دادم، همه اون چند تا لیدر جا خوردن و حرف نزدن!
    میخوام این کلیپ از همون برنامه پایش رو براتون بزارم شما هم قضاوت کنید:
    (از مدیر سایت "محمد آقا" هم سپاسگزارم)

    پاسخ:
    سلام
    از شما متشکرم
    لینک کلیپ ثبت نشده
    ممنون از راهنماییتون
    منم دعوت به همچین شرکتایی شده بودم که با مطالب شما راهمو پیدا کردم
    بازم ممنون
    پاسخ:
    الحمد لله
    موفق باشید
    سلام. ببخشید چند تا سوال داشتم
    من چند وقته از طرف دوستام بهم پیشنهاد بازاریابی شبکه ای دادن اما خیلی شک و تردید دارم. من همه مطالب این وب رو خوندم و گفتین که بازاریابی شبکه ای تو مجلس تصویب نشده ولی آیا کاری که مجوز قانونی داشته باشه و فعالیت بکنه چطور ممکنه تصویب نشده باشه???? دوم اینکه چرا تو تلویزیون بارها گفتن که این کار (بازاریابی شبکه ای) قانونی هست و خیلیا تأییدش کردن!!! پس اگه تصویب شده چرا مراجع حکم به حرام بودنش میدن?? کلا همه چی قاطی شده..!!!!!! 
    لطفا لطفا لطفا یه جواب قانع کننده بدین چون واقعا بین دوراهی گیر کردم...با درود .
    پاسخ:
    سلام
    قانونی بودن دو معنا دارد:
    1. قانون از طرف مجلس داشته باشد
    2. دارای مجوز باشد.
    بازاریابی شبکه ای به معنای دوم قانونی است.
    یعنی وزارت صنعت و معدن بدون آت که قانون مصوبی از طرف مجلس و شورای نگهبان درباره بازاریابی شبکه ای وجود داشته باشد، اقدام به صدور آئین نامه و مجوز برای این شرکتها کرده است.
    این مجوز به هیچ عنوان به منزله تایید شرعی این فعالیت نمیباشد.
    موفق باشید
    سلام دوستان من حدودا 2 ماهه با این کار آشنا شدم توسط دوستم یا بهتر بگم عشقم . من با کلاه برداری این شرکت کاملا آشنا هستم تمام حرف هایی که شما تو سایت گذاشتین به عینه دارم اونجا میبینم و به لطف اطلاعاتی که شما دوستان در اختیارم گذاشتین با هر لیدری بحث کردم کم آورده و نتونسته جوابی بهم بده . تنها مشکل من اینه که نمیتونم به دوستم {عشقم} که کاملا شستشوی مغزی شده نه بگم .البته تو این دو ماه به هر بهونه که شده هنوز خرید نزدم .الانم ازتون میخام کمکم کنید تا دوستمو از این شرکتا خارج کنم یا حداقل خودم یه جور بیرون بیام که به رابطه منو دوستم لطمه ای وارد نشه 
    سلام دوست عزیز
    بنده خودم 6 ماه توی یکی از این شرکتها کار کردم ولی الان با چه سختی هایی تونستم خودم رو بکشم بیرون(جان خودم رو گرفته بودم کف دستم)
    یه حرف بگم برای کسانی که میخوان این کارارو ادمه بدن و اومدن که تحقیق کنن/
    حرفهایی که دوستمون بالا گفتن میشه گفت فقط 30 درصد مطالبی هست که میشه در رابطه با این شرکتها گفت.
    اینها جملاتی هستن که اونجاها باب هستن و اگه استفاده کنید معلوم میشه که انسان ازاده ای هستین.
    احمقانه مثبت باش/وحشیانه پیگیر باش/بی رحمانه به دنبال پول برو/پدر و مادر شماها نفهم هستن و نمیدونن که شما میخواید زندگی اونارو بسازید(در حالی همشون با پدر و مادرهاشون به هم زده بودند)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">