بررسی حقوقی شرکتهای هرمی (بازاریابی شبکه ای) درعرصه ملی و بین المللی
پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ق.ظ
در این مقاله به بررسی حقوقی شرکتهای بازاریابی شبکه ای(هرمی) در عرصه بین المللی پرداخته شده است.
نویسندگان:
1. علی ملکی: دانشجوی دکتری حقوق بین الملل، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران.
2. لیدا فلاحی: دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران.
واژگان کلیدی: شرکتهای هرمی، بازاریابی شبکه ای، تجارت الکترونیک، آنسیترال، حقوق بین الملل، سرمایه، اخلال، ارز، دادگاه.
جهت مشاهده مقاله در قالب «pdf.» ، کلیک کنید.