بررسی تطبیقی بازاریابی شبکه ای و شرکتهای هرمی از منظر فقه امامیه
سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ق.ظ
چنان که از عنوان پیداست، این مقاله علمی-پژوهشی به بررسی شرکتهای چندسطحی از منظر فقه امامیه می پردازد.
نویسندگان:
عذرا مرادی؛ عضو هیئت علمی و طلبه درس خارج مدرسه علمیه نرجس(س).
فاطمه زند اقطاعی؛ طلبه سطح سه مدرسه علمیه نرجس(س)(نویسنده مسئول).
واژگان کلیدی:
بازاریابی، بازاریابی شبکهای، شرکتهای هرمی، واسطهگری،وکالت، جعاله، حاکمیت.