بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

نقد بازاریابی شبکه ای در برنامه دورهمی

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

مهران مدیری در برنامه دورهمی با موضوع طمع و وسوسه به نقد شرکتهای بازاریای شبکه ای پرداخته است.

در این برنامه مسائلی مانند زیرشاخه گیری، دروغ پردازی، لیدرپرستی، اغواگری، فالو و... که در شرکتهای بازاریابی شبکه ای رواج دارد، به زبان طنر مورد نقد قرار گرفته است.

این برنامه در تاریخ 24 دی 1394 از شبکه نسیم پخش شده است.

در این مطلب، فیلم این برنامه جهت نمایش و دانلود در اختیار شما قرار میگیرد.

 

 

 

 
مدت زمان: 32 دقیقه 7 ثانیه 
حجم فایل: 62 مگابایت

نظرات  (۲)

سلام به تازگی یکی از دوستانم منو وارد شرکت بیز کرده واسه بازاریابی...........میخاستم هر اطلاعی دارین هم در مورد شرکت و هم بازاریابی شبکه ای دراختیارم بزارین بدون غرض(قرض)قبلی ............ممنون میشیم 
سلام دوستان .. من به اصرار یکی از دوستام رفتم توی چن تا از جلسه های بادران و کار رو بهم معرفی کنه و یارو میگف که برای مصرف خودتم که شده خرید بزن و من گفتم باشه ۵۰ تومن خریدم میزنم دیدم یارو بهم خندید  که آقا پنجاه تومن کمه حداقل ۲۰۰ یا سیصد بزن ، گفتم اگه بنا به تست کردنه همین قدرم کافیه اما یارو بهش برخورده بود.. اما من ن پولی داشتم و خوشمم نیومد ..اما دوست ما ول کن نبود  و هر روز در خونه ما بود که چرا نیومدی، تا بالاخره دوباره بردم دفتر و بازم آموزش ... میگف بچه هایی که تازه توی این کارن همشون امسال پارس خریدن. اما من بازم بیخیال شدم و دیگه نرفتم.. ایندفه یکی دیگه از دوستام بردم تو پنبه ریز.. میخواستم بدونم نظر شما دوستان درباره این شرکتا چیه و اصن قابل اعتمادن ..خواهشا با دلیل و مدرک قانعم کنید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
مطالب این سایت حکایت از آن دارند که این شرکت ها قابل اعتماد نیستند.
لطفا مطالب سایت را با دقت مطالعه فرمایید.
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">