بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

طی مصاحبه «آن شو» با معاون محترم دادستان مشهد، به برخی از معضلات و مشکلات این شرکتها و اقدامات قانونی علیه آن ها سخن گفته شد.

 

در این مطلب بخشی این بخش از مصاحبه ایشان در اختیار مخاطبین محترم قرار می گیرد.

 

 


دریافت
مدت زمان: 7 دقیقه 34 ثانیه 

 

آن شو: یکی از نکاتی که ایشان در مورد این شرکتها گفتند این بود که:

فعالیت این قبیل از شرکت‌ها به هیچ عنوان از مجرای اصلی قانونی خود که "مجلس شورای اسلامی" و " بعد از تاکید مجلس به تایید "شورای محترم نگهبان" می‌باشد نرسیده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">