بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

آرزومندی و القاء فقر کاذب در فرد

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۶ ب.ظ

یکی از آموزشهای این شرکت، ایجاد فقر کاذب در فرد است. یعنی زندگی حاضر فرد به نحوی برای او تصویر میشود که جز فقر و نیاز چیزی نمیبیند. این احساس باعث میشود که فرد با تمام قوا به دنبال رسیدن به اهداف و آرزوهای خود باشد. رسیدن به این آرزوها نیز تنها از طریق شرکت ممکن است. فرد باید با تمسک به قانون جذب و هدف گذاری (vision) و دادن اطلاعات دقیق و صحیح از زندگی و اهدافش به فرد بالاتر از خود، به این اهداف برسد.

دیدگاه اسلام درباره آرزوهای دور و دراز:

  • قال امیر المومنین ع: من اطال الامل اساء العمل(نهج البلاغه حکمت 36)
  • کسی که آرزوهایش دور و دراز شود، عملش بد و ناشایست می­گردد(نهج البلاغه حکمت19)
  • کسی که از رویاها و تخیلات کمک بگیر، بیچاره می­شود(غررالحکم ح9208)
  • کسی که از آرزوهایش دنباله روی کند، رنجش بسیار می­گردد(غررالحکم ح8449)
  • آرزوها چشم انسان را کور می­کند(نهج البلاغه حکمت275)
  • آرزو، سلطه شیاطین بر دل­های غافلان است(غرر الحکم ح1828)

نظرات  (۱)

  • حسین مداحی
  • درسته.
    من یک زندگی معمولی دارم اما تا حالا آناناس نخوردم.
    تا حالا خاویار نخوردم
    با کلاس ترین ماشینی که سوار شدم تا حالا شاید پژو پارس بوده
    اما تا حالا چیزی رو از دست ندادم و از زندگیم راضی ام
    وقتی اون لیدر باهام صحبت میکرد این ها همه رو یه پتک تو سرم تصور میکردم و حق خودم میدونستم که اینا رو داشته باشم.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">