بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

توجه: متن استفتاء ذیل پاسخ مقام معظم رهبری آمده است.

جهت دریافت تصویر با اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.



* این استفتاء توسط یکی از کاربران سایت انجام شده و از طریق خود ایشان به اطلاع ما رسیده است.

نظرات  (۶)

سلام و خسته نباشید برای مدیر محترم

من خیلی وقت پیش یعنی از تابستون امسال به این شبکه و افرادش برخورد کردم اما با دلدل کردن برای وارد شدن این شبکه باعث شدش که به طور ناخاسته این سایتو ببینم

من خانمی از قم هستم این شبکه با افراد کاری کرده بود که با وعده وعید های خیالی و باطل به افراد, پتانسیل برای من تازه وارد رو بالا برده بود اما متاسفانه این افراد برای جذب بالا در جلسه اول پرزنت میگفتند رهبر فقط این شبکه  و چندتا از این شبکه را تایید کرده است که این حرف برای من مشکوک شدش اما این افراد یا بهتر بگم نمایندگان شبکه پنبه ریز در قم افرادی خیلی مثبت و حزبلاهی یودند اما مثل اینکه بالاسری هاشون بهشون گفته بودند از نظر رهبری موردی نداشته انها هم پیگیر نشده و با اکتفا به این حرف وارد این کار شدند

خواهش میکنم ازتون که حداقل اینقدر اطلاع رسانی کنید توی رسانه و... تا مردم اطلاع داشته باشند شبکه بازاریابی رو رهبر تایید نکرده اونا برای رسیدن به مقاصد شوم خودشون دروغ هم میگند خب مسلاما توی قم خیلی افراد رهبری هستند و رهبرو قبول دارند.

بازم از سایتتون ممنونم که راهرو از بی راهه تشخیص میده و در اختیار مردم قرار میده.

سلام و وقت بخیر
الان من چند هفته ای است وارد بازایابی شبکه ای شدم.من نفهمیدم آخرش چیکلر کنم
الان انجام بدم یا نه؟؟
این سوال فقط من نیس .چن صد نفر این مشکلو دارن
پاسخ:
سلام
مطابق فتاوای مراجع و با استفاده از تجربیات دیگران و به دور از احساسات و تبلیغات تصمیم بگیرید.
موفق باشید
 با سلام
ایا کار در شرکت که بر پایه خرید و فروش محصولات مصرفی خانوارها که تایید شده وزارت صنعت و معدن می باشد و تمام ارز ان پول رایج کشور عزیزمان می باشد و به ازای هر قلم جنس درصد مالیات تعیین شده به صورت انی پرداخت می شود و تمام مبادله ان در بانک رسمی کشورمان می باشد حرام است ؟ یا باز صورت شرعی ندارد؟



منظور از اینکه صورت شرعی ندارد یعنی چی ؟


پاسخ:
سلام
اگر در آمد ناشی از وجود واسطه هاست، اکل مال بالباطل و حرام است.
جهت اطلاع از معنی صورت شرعی نداشتن، اینجا را نگاه کنید.
موفق باشید
سلام علیکم استفتاء شما منبع نداره منبع اون فقط همین تصویره اگه میشه کد استفتاء روبدیدتاازطریق سایت لیدر پیگیری بکنیم
پاسخ:
سلام
متاسفانه منبع این استفتاء در دست من نیست. به محض آن که کد پیگیری به دستم برسد آن را در اختیار مخاطبین وبلاگ قرار خواهم داد.
با تشکر
موفق باشید
عالی بود. خیلی از بازاریابی شبکه ایا از لفظ مجاری قانونی به نفع خودشون استفاده میکردند که با استفتای شما همه چیز روشن شد.
با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ

خواهشی از شما داشتم . مدارک و مستندات که شما ادعا کردین رو کجا میشه بررسی کرد از جمله مدارک و مستندات شورای نگهبان که این قانون در انجا بررسی نشده و همچین حرام بود این صنعت ( واقعا چه طور ممکنه مسئولین کشور اجازه بدن بساط حرام خوری تو سطح یک کشور برپا بشه و این که اگه قراره مسئولین در اینده جلوی فعالیت این صنعت رو بگیرن چرا همین حالا این کار رو نمی کنن چون من شاهد هستم که مثل گذشته صدها نفر روزانه وارد این صنعت میشن ) لازم به ذکره که بنده 2 ماهه که از فعالین این صنعت هستم و با توجه به این که در شرکت های نتورک سابق هم فعالیت کردم - به همین خاطر نگرانم که دوباره همون چیزی بشه که 3 سال پیش سرم اومد . خواهش می کنم مدارک کتبی اون رو به ایمیلم ارسال کنید تا بررسی کنم . 
پاسخ:
سلام
مدارک و منابع مورد نظر شما در ابتدا یا انتهای مطالب درج شده است.
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">