بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

لینک کانال تلگرام:
t.me/onnetworkers

onnetworkers@

شغل پاره وقت

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ق.ظ

معمولا در جلسه معرفی گفته میشه که بازاریابی شبکه ای یه شغل پاره وقت هست و شما میتونید فقط با روزانه چند کلیک میلیونر شوید!

در اینباره چند نکته رو باید مورد توجه قرار داد:

1. شغل پاره وقت به معنای ساعات کاری اندک نیست. شغل پاره وقت یعنی شما موظف نیستید که در ساعت معینی در محل کار حضور داشته باشید یا روزانه مجبور باشید زمان معینی رو صرف کار کنید.

2. همچنان که قبلاً هم گفتم، در بازاریابی شبکه ای، منظور از شبکه، شبکه اینترنت نیست؛ بلکه شبکه(هرم) انسانی هست؛ برای همین شما به عنوان بازاریاب در این شرکتها، برای رسیدن به یک درآمد مطلوب، باید وقت خیلی زیادی رو صرف تشکیل، آموزش و حفظ و نگهداری شبکه(هرم) انسانی خودتون کنید. به عبارت دیگه، وقتی شما از نزدیک این کار رو لمس میکنید، متوجه میشید که عملاً روزی 8 تا 16 ساعت رو باید صرف این کار پاره وقت کنید!

3. ممکنه کسی بگه که این در اول کار هست و بعد از تشکیل و گسترش شبکه(هرم)، دیگه نیازی به صرف وقت زیادی برای این کار نیست. در جواب باید گفت: اولاً قرار بود روزانه فقط چند کلیک باشه و در جلسه پرزنت درباره نیاز به این همه وقت چیزی گفته نمیشه. ثانیاً تا الان کسی رو سراغ نداریم که حتی بعد از تشکیل شبکه(هرم) خودش، احتیاج به وقت کمتری داشته باشه. حتی تاپلیدرهای این شرکتها هم تقریباً همه وقت خودشون رو به این کار اختصاص داده اند.

نظرات  (۱)

سلام
خیلی عالیه از اینکه راهنمایی میکنید
واقعا متشکریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">